Subject: Tapri tn 7 lao- ja büroohoone muudatusprojekt
From: "Juulia Aliide Salulaid" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 10:05:12 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist!

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Tapri tn 7 lao- ja
büroohoone muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 13.02.2022.

Muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP212250/EP212250256191.asice

Lugupidamisega

Juulia Aliide Salulaid

Menetleja

Ehitusosakond

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

6404314